مشاوره طراحی وب سایت
متخصصین فنی در همراه وب در طول هفته آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان در زمینه طراحی وب سایت هستند. اگر در حال تصمیم گیری در زمینه قابلیت های سایت مورد نیاز خود هستید و یا در حال انتخاب شرکت طراحی سایت برای سپردن پروژه خود می‌باشید، می‌توانید با ما از طریق تلفن، ارسال ایمیل و یا تکمیل فرم در بخش تماس با ما مشورت نمایید.
 
تلفن تماس: 00 22 150 0930

بنر خود را ساده نگه داشته و تصاویر را منظم در بنر قرار دهید

نوشته شده توسط مدیر در . مجموعه تبلیغات و بازاریابی, کار و زندگی

در حالی که روز به روز طراحی های مسطح جا افتاده تر می شوند، دیگر طراحی های شلوغ برای کاربران غیر قابل درک خواهند شد. صرف نظر کردن از شکل های عجیب، به کار بردن رنگ های زیاد و اشیا بیش از حد براق می تواند در داشتن یک بنر خوب و موثر به شما کمک کند.

keep it simple word art

بازاریابی اینترنتی چیست؟

نوشته شده توسط مدیر در . مجموعه تبلیغات و بازاریابی, کار و زندگی

بازاریابی در مفهوم کلی به معنای یافتن مارکت یا بازار است و این یعنی پیدا کردن مشتری!

و اما بازاریابی اینترنتی چیست؟بازاریابی به شیوه سنتی از سالهای بسیار دور مرسوم بوده است اما در دهه 90 واژه بازاریابی اینترنتی بسیار شنیده می شود.

InternetMarketingMeaning

این نوع بازاریابی با هدف همان روش سنتی روی کار آمد منتها به شیوه آنلاین.
درحقیقت از زمانی که اینترنت فراگیر شد و اغلب مردم برای رفع نیازهای خود به اینترنت رو آوردند این ذهنیت برای صاحبان تجارت به وجود آمد که باید روشی برای جذب مارکت اینترنتی ایجاد شود واین روش به مرور بازاریابی اینترنتی نامگذاری شد. بنابراین دراین روش از بستر اینترنت، برای تبلیغات ، فروش و خدمات استفاده می شود.

مزایای روش بازاریابی اینترنتی به بازاریابی سنتی:

- از مهمترین مزایای روش بازاریابی اینترنتی با توجه به نامحدود بودن کاربران اینترنت جذب مشتری جهانی است .
- هزینه های این روش نسبت به تبلیغات بسیار پایین تر است و در حقیقت مقرون به صرفه تراست .
- امکان مطرح شدن به عنوان توزیع کننده یک محصول خاص
- اگر این روش هوشمندانه انجام شود می تواند به ارتقای جایگاه شما در فضای مجازی کمک کند .
- مبادلات تجاری درحداقل زمان ( صرفه جویی در زمان)
- امکان انتخابهای متعدد برای شرکتها و صاحبان مشاغل

 

به کارمندانی که برای شکایت یا انتقاد از شرایط موجود نزد شما مدیر می‌آیند توجه بیشتری کنید

نوشته شده توسط مدیر در . مجموعه تبلیغات و بازاریابی, کار و زندگی

برای کارمندان منتقد وقت گذاشته و به حرف هایشان گوش کنید. این افراد به‌دلیل اینکه دقت زیادی در انجام امور دارند بیشتر و بهتر از سایر کارمندانتان مشکلات و نواقص موجود در محل کار را به شما گوشزد می‌کنند.

کارمندان شاکی

نکته مهم:
به این دسته از کارکنان آموزش دهید که تنها زمانی با گوش جان به حرف‌ها و دغدغه‌هایشان گوش خواهید داد که در کنار انتقادهایشان، راه‌حل‌هایی را هم برای رفع و بهبود آن پیشنهاد دهند و در جلسات بعدی با چند راه حل به جلسه بیایند.

آیا ضروری است که همه‌ی مشتریان خود را راضی نگهدارید؟

نوشته شده توسط مدیر در . مجموعه تبلیغات و بازاریابی, کار و زندگی

سرویس‌دهی به مشتریان می‌تواند باعث ورشکست شدن یا شهرت در کسب و کارتان گردد. و همه ما می‌دانیم که تعداد اندک مشتری ناراضی می‌تواند تاثیر بیشتری در مقایسه با افراد راضی داشته باشد.

بازاریابی

اما در مورد آن دسته از مشتریانی که هرگز راضی نمی شوند چطور؟ ما این دسته را «همیشه شاکی» می‌نامیم، و این دسته نیاز به مجموعه‌ای از قوانین کاملا جدید رفتاری دارند. این نوع مشتریان و افراد در همه‌ی انواع صنعت‌ها و کسب و کارها یافت می‌شوند و مشخصه‌ی اصلی این دسته مخالفت با هر گونه خدمات و محصولات است.

5 اصل براي موفقيت ارتباط با مشتری

نوشته شده توسط مدیر در . مجموعه تبلیغات و بازاریابی, کار و زندگی

CRM مخفف عبارت Customer Relationship Management است و به روش نرم افزاري اطلاق مي شود كه به سازمان كمك مي كند به شيوه اي سازمان يافته ارتباط با مشتريانش را مديريت كند. نمونه ساده اي از CRM ، يك بانك اطلاعاتي حاوي اطلاعات مربوط به مشتريان يك سازمان است كه مديريت و كاركنان فروش يا خدمات سازمان به كمك آن مي توانند نيازهاي مشتريانشان را با محصولات خود تطبيق دهند، نيازهاي خدماتي آنها را يادآور شوند و غيره.

ارتباط با مشتری


صرف نظر از اين تعريف ساده، بايد بدانيم كه CRM راهبردي است كه به كمك فناوري به اجرا درآمده است؛ CRM تنها يك ابزار نرم افزاري نيست كه باعث شود كارتان را بهتر انجام دهيد، CRM فلسفه اي است كه سعي دارد راهبردي خلق كند كه تمام اجزاي يك سازمان را يكپارچه كرده، اطلاعات را در بين تمام كاربران به اشتراك بگذارد و مانع از تكرار بيهوده كارها شود. اين فلسفه، فضايي را در سازمان ايجاد مي كند كه در آن اطلاعات به اشتراك گذاشته شده، در زمان لازم در اختيار افرادي كه به آن نياز دارند قرار مي گيرد، يعني همه كاركنان و همه چيز به يكديگر مرتبط و متصل هستند و خروج يك نفر از سازمان باعث از هم پاشيدن هيچ چيز در سازمان نخواهد شد.

حضور ذهن چیست و چگونه می‌تواند موجب بهره‌وری و تمرکز شود؟

نوشته شده توسط مدیر در . مجموعه تبلیغات و بازاریابی, کار و زندگی

احتمالا برای شما هم پیش آمده که بدون اینکه بدانید، دچار نوعی غرق شدن در محیط اینترنت شده و به ناگاه به حالت هوشیاری بازگردید و متوجه می‌شوید به کلی از مقصود اصلی وبگردی خود فاصله گرفته‌اید. این حالت درست مانند این است که به درون نوعی گرداب اطلاعاتی از ویکیپدیا، اخبار، مقاله‌ها و پست‌های شبکه‌های اجتماعی کشیده شده و به کلی حضور ذهن خود را از دست می‌دهید. اما همه به خوبی می‌دانیم که این رویه صحیح نیست و باید راه‌حلی برای پایان دادن به آن یافت.

حضور ذهن

داشتن حضور ذهن بیشتر در وبگردی (و بصورت کلی در کنترل زمان) امکان پذیر است؛ حضور ذهنی که موجب افزایش تمرکز، کاهش استرس و داشتن هدف کاملا مشخص برای زمان سپری شده می‌شود.

پشتیبانی سایت

محصولات و خدمات

  • بررسی دامنه
  • ثبت دامنه
  • تمدید دامنه
  • میزبانی وب (هاست)

پشتیبانی و تماس

شرایط و قوانین

  • توافقنامه کاری
  • روال کاری ما
  • قوانین حریم شخصی
  • سوالات متداول