مشاوره طراحی وب سایت
متخصصین فنی در همراه وب در طول هفته آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان در زمینه طراحی وب سایت هستند. اگر در حال تصمیم گیری در زمینه قابلیت های سایت مورد نیاز خود هستید و یا در حال انتخاب شرکت طراحی سایت برای سپردن پروژه خود می‌باشید، می‌توانید با ما از طریق تلفن، ارسال ایمیل و یا تکمیل فرم در بخش تماس با ما مشورت نمایید.
 
تلفن تماس: 00 22 150 0930

به کارمندانی که برای شکایت یا انتقاد از شرایط موجود نزد شما مدیر می‌آیند توجه بیشتری کنید

نوشته شده توسط مدیر در . مجموعه تبلیغات و بازاریابی, کار و زندگی

برای کارمندان منتقد وقت گذاشته و به حرف هایشان گوش کنید. این افراد به‌دلیل اینکه دقت زیادی در انجام امور دارند بیشتر و بهتر از سایر کارمندانتان مشکلات و نواقص موجود در محل کار را به شما گوشزد می‌کنند.

کارمندان شاکی

نکته مهم:
به این دسته از کارکنان آموزش دهید که تنها زمانی با گوش جان به حرف‌ها و دغدغه‌هایشان گوش خواهید داد که در کنار انتقادهایشان، راه‌حل‌هایی را هم برای رفع و بهبود آن پیشنهاد دهند و در جلسات بعدی با چند راه حل به جلسه بیایند.


نکته فوق چه سودی برای مدیر و سازمان دارد؟
- مزیت اول این است که همواره این دسته از کارمندان را راضی نگه خواهید داشت. اینها افرادی سخت کوش اما به همان اندازه سخت گیر هستند و در صورتی‌که رضایت شغلی شان کاهش یابد توانایی تخریب روحیه حجم کثیری از همکاران خود را دارند.
- دوم اینکه از تکرار جلسات بیهوده کاسته شده و شما به عنوان مدیر در زمان‌بندی انجام امور خود دچار مشکل نخواهید شد.
- سوم اینکه جلسه شما با وجود راه ‌حل‌های ارائه شده و درایت شما سریع‌تر به نتیجه رسیده و شما به‌عنوان مدیر از میان راه‌حل‌های دریافتی بهترین را انتخاب کرده و مشکل به حال خود رها نمی‌شود و در همان جلسه حل خواهد شد.


مثال:
مدیر برندینگ سازمان شما معتقد است که شرکت در نمایشگاه‌های مناسبتی بر خلاف باور مدیر فروش شرکت، منجر به کاهش ارزش برند محصولات نزد قشر ثروتمند بازار هدف خواهد شد.از او درخواست کنید دلایل استدلال خود را مکتوب کرده و در جلسه ارائه کند.


نکته نهایی:
جلسات خود را به جلسات توفان فکری تبدیل کنید و از ایده‌های کارکنان خود استفاده کنید. در بیشتر مواقع کارمندان شما بهترین مشاوران شما محسوب می‌شوند.
• 10 یا 12 ساعت کار در روز ضرورتا نشان‌دهنده کارکنانی نیست که عاشق کار خود هستند.
معمولا اضافه کار بیش از حد ناشی از مشکلات و گرفتاری‌های شخصی یا عدم مدیریت زمان توسط کارمندان و نبود برنامه دقیق تقسیم وظایف توسط مدیریت سازمان است.

چه باید کرد؟
از فردا دوباره فعالیت‌های سازمان خود را بررسی کنید: شرح شغل‌ها، شرح وظایف‌ و زمان‌بندی انجام کار، سه مورد کلیدی برای ایجاد نظم مجدد در فرآیند‌های سازمانتان است.


برای رسیدن به این هدف دو راه‌حل پیشنهاد می‌شود:
- اول اینکه از برگه‌های شرح شغل شرکت‌های همکار خود استفاده کرده و ویژه شرکت خود داخلی‌سازی کنید.
- راه‌حل دوم این است که به پرسنل خود اعتماد داشته باشید. از کارمندان خود بخواهید شرح شغل خود را بنویسند. مطمئن باشید چون به آنها اعتماد کرده‌اید با دقت این کار را انجام می‌دهند. سپس برگه‌ها را جمع‌آوری کرده و موارد مشابه را مرتب کنید و در یک برگه جدید تمامی وظایف را یادداشت کنید. سپس از لیست مربوطه تعدادی نسخه کپی کرده و بین مدیران میانی و ارشد همان واحد توزیع کرده و نظر آنها را جویا شوید. نظرات مدیران را در برگه اضافه کرده و نسخه نهایی شرح شغل و زمان‌بندی انجام هر فعالیت خواهد شد.

منبع: www.drasgharian.ir

پشتیبانی سایت

محصولات و خدمات

  • بررسی دامنه
  • ثبت دامنه
  • تمدید دامنه
  • میزبانی وب (هاست)

پشتیبانی و تماس

شرایط و قوانین

  • توافقنامه کاری
  • روال کاری ما
  • قوانین حریم شخصی
  • سوالات متداول